2016. augusztus 20., szombat

Part 9. You are A!

Körülbelül negyed órát vártunk, mire Lydia kijött. Behívták Allisont, majd meglepő módon engem hívtak be utána. Bekullogtam a hang szigetelt szobába, majd egy nyomozó magunkra zárta az ajtót.
-Tehát, kérem mesélje el, mi történt.-mondta a nyomozó, majd elővett egy lapot hogy jegyzeteljen.
-Tegnap iskola után mentünk Ana Shadowmoon házába én, Vanessa Hill, Lydia Martin és Allison Argent. Majd olyan fél 7 körül elmentünk az erdőbe sétálni. Aztán szétváltunk egymástól, és Vani ekkor tűnt el, miután sikított. Visszamentünk a házba, majd felhívtam David Mitchellt, hogy Stiles Stilinskivel és Scott McCallal jöjjenek el Ana-hoz és keressük meg Vanessat, de nem jutottunk sokra.-mondtam.
-Köszönöm. Küldje be Ana-t.-mondta a férfi, majd kiküldött.
-Ana, te jössz.-motyogtam, majd visszaültem a helyemre. Ana körülbelül 5 perc alatt végzett.
-Srácok, elmehetünk!-jött ki mosolyogva.
-Hogy hogy? A srácokat még nem is hallgatták meg.
-Öhm, mivel csak mi voltunk ott amikor Vani eltűnt, őket nem akarják kihallgatni.-mondta, mire Stiles elég furán nézett rá.
-Mindenkit ki kéne hallgatniuk, még Sandrat és Damont is.-mondta Stiles.
-Hát én nem tudom. De azt mondta elmehetünk!-mondta Ana, majd belénk karolt Allisonnal és elhagytuk az őrsöt.
-Na szép, Lydia elhúzott.-mondta Allison sértődötten.
-Ti mit csináltok ma lányok?-kérdezte mosolyogva Ana. Nem értettem a jókedvét, nekem egyáltalán nem volt jókedvem.
-Adhatnál az örömödből.-mosolyogtam szomorúan.
-Tragikus ami történt, de ha szomorkodunk, nem lesz jobb. Meg fogják találni Vanit és minden rendben lesz.-ölelt meg, majd beült a kocsijába és köszönésképp kettőt dudálva elhajtott.
-Nincs kedvetek átjönni hozzánk?-néztem az ott maradt 4 emberre.
-Menjetek előre, nekem még beszélnem kell apával.-mondta Stiles, majd nyomott egy puszit a számra és visszakullogott az őrsre. Beültünk David kocsijába, majd elmentünk hozzánk.
**********
-Oké. Keressünk összefüggéseket. Minden bűnügy összefüggéseken alapul.-mondta Stiles. Miután megérkezett, rögtön a tegnap este után nyomoztunk.
-És mi lehet az összefüggés Vani barátnőnk és -A között?-kérdeztem.
-Ezt kéne kitalálnunk. Volt olyan ember akit Vani az utóbbi időkben megsértett?
-Vani elég szókimondó. Estig sorolhatnám.
-Rendben, akkor más úton kell elindulnunk.
-Szerintem nem Vani alapján kéne keresgélnünk.-szólt bele Allison.
-Hogy érted?-kérdezte Scott.
-Nem csak Vani az egyetlen, akit -A zaklat. Nekem is, Dorinának is, Ana-nak is és Lydiának is küldött többször is SMS-t. Valamiért az egész csapatra haragszik.
-Vagy talán féltékeny.-mondta David, mire mindannyian kérdően néztünk rá.-Hát mindannyian szépek és csinosak vagytok, okosak és népszerűek. Csak van aki annyira irigy, hogy ideáig elfajul az ügy.-mondta, majd nyomott egy puszit Al arcára.
-Ki tudja. Van benne igazság.-vont vállat Stiles. A következő pillanatban az egész társaság telefonja megrezzent, mi pedig tudtuk, hogy mi vár ránk.
"Kipp kopp! Ki kopog? Találd ki hogy ki vagyok? -A"
-Én ezt nem bírom.-állt fel Allison az asztaltól. Osztottam a véleményét, idegileg már én is teljesen a padlón voltam.
-Legszívesebben kikapcsolnám az agyamat.-mondtam kínosan mosolyogva.
Ebben a pillanatban az ajtó felől dörömbölést hallottunk. Az ajtóhoz szaladtam, és amikor kinyitottam egy kés volt az ajtóba állítva. Vörös folyadék csöpögött róla az aszfaltra. Amikor lenéztem, egy nagy vörös A betű nézett velem szembe. A hangtalanságomra a többiek is odaszaladtak az ajtóhoz, és megdöbbenve nézték az ajtót.
-Beszélnem kell Ana-val.-mondtam hirtelen.-Maradhattok, ha akartok, de én ezt már nem bírom. Meg kell tudnom az igazat.
-Dorina....-szólt utánam Stiles.
-Stiles, ne most. EGY KÉS ÁLL KI AZ AJTÓMBÓL! Ez már nem játék. A legjobb barátnőm eltűnt, ti pedig nem tesztek semmit csak ostoba feltételezésekkel álltok elő és titkolóztok. Elegem van.-mondtam, majd a kulcsokat felkapva kiviharzottam a lakásból, beültem a kocsimba és elhajtottam. 20 perc kocsikázás után megérkeztem az erdővel körülvett házhoz. Az ajtó nyitva volt, szóval nyugodt szívvel bementem.
-Ana?-kerestem barátnőmet a sötét falak között. Lassan lépkedtem, a padló halkan nyögdécselt a talpam alatt, a nappaliban lévő kandallóban kellemes tűz lobogott. Bementem a konyhába, hátha ott találom Ana-t. Ahogy megkerültem a pultot, láttam, hogy a földön van egy zacskó vér kidurranva.
-Megölöm ezt a kurvát!-kiáltottam el magam. Ekkor állt össze minden. Ana nem más, mint A. Dühösen csörtettem ki a házból, Ana nevét kiabálva. Az egyik fa mögött megláttam egy sötét szemű alakot, aki engem figyelt. Összeszedtem az összes bátorságom, és elindultam felé. Ekkor megfordult, hogy elszaladjon, de egyből felismertem az arcát. Ő volt az, aki betört a suliba és vitázott Scottékkal. 
-Derek!-kiáltottam utána mérgesen, mire megállt és lassan megfordult.-Most szépen elmondod hogy miért bámultál, és hogy mi ez az egész.-néztem farkasszemet vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése