2016. augusztus 1., hétfő

Part 1. The Begining

-Siess már még a végén elkésünk és lemaradunk mindenről!-rontott be hozzám a drágalátos barátnőm, akivel ma estére meg lettünk hívva egy nyárzáró buliba. Igaz, hogy még volt 10 nap a nyárból, de sebaj. Az ő neve Vanessa, és nagyon gyönyörű. A másik legjobb barátnőm Lydia, aki szintén meg van hívva ebbe a buliba. Miután az utolsó parfüm fújáson is túl voltam felkaptam a táskám és elindultunk Lydiaért.
-Sziasztok lányok! Készen álltok a bulira?-pattant be a hátsó ülésre.-Igaz hogy én szervezem a városban a legjobb bulikat, de hátha ez is jó lesz.-hajolt be közénk.
-Az tuti! Ma bepasizunk, túl kell tennem magam Maxon.-sóhajtott Vani.
-Igen, ma bepasizunk!-pacsiztunk le, majd tovább hajtottunk az úti célunk felé. Egy kicsit eltévedtünk a hülye GPS miatt de utána sikerült eljutnunk a házhoz. Daniék nyaralója egy tó és egy erdő mellett van, úgyhogy nagyon hangulatos.
-Sziasztok! Gyertek, még nem késtetek el!-fogadott mosolyogva Dani és átadott 3 pohár italt.
-Köszi!-mosolyogtam, majd a szememmel Davidet kezdtem keresni.
-Sziasztok!-termett mellettünk.-Képzeljétek idén egy csomó új diák jön az osztályba köztük Allison is aki most itt van és tök jó csaj.
-Gyerünk David, szedd fel.-veregettem vállba mosolyogva.
-Scottal szemezgetnek egész este.-mondta csalódottan.
-Próbáld meg hátha le tudsz rá csapni.-lökte Allison felé Vani. Kedves.
-Jól van, majd később dumálunk.-ment el, mi pedig beljebb mentünk. Egy csomó ismeretlen is volt a buliban, gondolom pár felsőbb éves vagy esetleg egy másik iskolából érkezett diák. Lydia elment megkeresni Jacksont, akivel kavarnak már egy ideje. Mi Vanival bele vetettük magunkat a bulizásba, és táncoltunk, fiúkkal is persze.
-Szia!-köszönt rám egy osztály társam, Stiles, akinek nem mellesleg eléggé jót tett ez a nyári szünet.
-Szia! Tökre megváltoztál!-néztem végig rajta. A haja is hosszabb volt és felzselézett, és izmosabb is lett.
-Igen, de te is. Nagyon csinos vagy!-dicsért.
-Köszönöm!-pirultam el.
-Héé, nem láttátok Scottot?-kérdezte egy ismeretlen gyerek.-Pár perce a haverjaimmal láttam lelépni az erdő felé azóta semmi.
-Megkeresem. Velem tartasz?-kérdezte Stiles.
-Persze.-mosolyogtam. Kimentünk a zenétől még mindig hangosan dübörgő házból, majd az erdő felé vettük az irányt. Eléggé hideg volt, de a bőrdzsekim valamennyire megvédett a hűs szellőtől. Miközben az erdő felé sétáltunk hangosan csörömpölve tapostunk össze pár ártatlan levelet.
-Na és milyen volt a nyarad?-kezdeményeztem a beszélgetést, hiszen nem akartam egy szó nélkül keresni Scottot.
-Egész jó. Voltunk nyaralni, meg sokat pihentem. És a tiéd?-kérdezett vissza egy kaján vigyorral az arcán.
-Enyém is tök jó volt. Mi is nyaraltunk és én is pihentem rengeteget, meg a csajokkal voltunk itt-ott.-feleltem farzsebbe dugott kezekkel.
-Az jó.
-Látom edzettél a nyáron. Sokat!-mosolyodtam el.
-Igen, próbálkoztam.-mondta.-És te is.-tolt az egyik fához, mire én tökre elpirultam.
-Öhm, nem kéne Scottot keresnünk?-kuncogtam.
-Épp azt tesszük!-mondta, majd meg akart csókolni amikor ordítást hallottunk.
-Jézusom ez Scott!-mondtam kétségbe esetten. Stiles futni kezdett a hang irányába, én meg utána. Pár méter múlva összefutottunk gondolom annak a srácnak a haverjaival.
-Hol van Scott?-kérdezte Stiles idegesen.
-Ott hagytuk mert hányni kezdett és elküldött minket.-mondták, kicsit illuminált állapotban. Kicsit.
-A fenébe.-mondta Stiles majd tovább futottunk, Scott nevét kiabálva. Már kezdtem feladni, mert nem válaszolt és eléggé sötét is volt, amikor megláttam az egyik fa tövében fájdalmasan nyöszörögni.
-Itt van!-kiáltottam fel.
-Haver, jól vagy?-kérdezte Stiles, majd elvette a kezét a hasáról ami tiszta vér volt.

-Te jó ég!-kaptam a számhoz, majd lehajoltam Stiles mellé.-Mi történt vele?-kérdeztem.
-Egy állat volt...nagy és....szőrös. Nagy fogai voltak éles karmai és olyan szeme mint egy...f..
-Farkasnak.-fejezte be Scott mondandóját Stiles.
-Be kell vinnünk a kórházba.-mondtam, majd segítettem Stilesnak felállítani, és egyik kezét átdobtam a vállamon és úgy vittük el Stiles Jeep-éhez. Miután betettük a kocsiba kölcsön adtam a sálam hogy a sebre szorítsák amíg el nem áll a vérzés.
-Ne kísérjelek el?-kérdeztem.
-Megoldom, köszi. Inkább mondd mindenkinek azt hogy csak rosszul lett és hányt oké?-nézett rám idegesen Stiles.
-Oké!-mondtam. Közelebb hajolt és nyomott a homlokomra egy puszit majd Scottal együtt elhajtott a kórház felé.
És itt kezdődött el igazán a történetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése