2018. február 3., szombat

Fontos bejelenteni való!

Sziasztok!

Most írhatnám azt, hogy sajnálom, hogy nem tettem ki részeket, de nagyon el voltam havazva, bla bla bla. Viszont az az igazság, hogy nem szeretek hazudni, szóval inkább elmondom a valós okot, amiért nagyon rég óta publikáltam.

Az igazság az, hogy mindenkinek az életében eljön az a pillanat, hogy megun valamit, vagy egyszerűen semmi ihlete sincs. Sajnos velem is ez történt, egyszerűen már nem tudtam rávenni magamat arra, hogy írjak. Nekem sajnos nagyon sok motiváció kell ahhoz, hogy valamit ne hagyjak abba, és különösen ennél a történetnél az is nagyon fontos számomra, hogy bele tudjam élni magam. Emellett persze az is közrejátszott, hogy mivel végzős vagyok, nagyon fontos hogy jól és sokat tanuljak, ha egyetemre szeretnék járni. De mint említettem, nem ez az elsődleges szempont.

Szeretném megkérni azokat az embereket, akik esetleg még mindig olvassák a sztorimat, vagy várnak az új részre, hogy kommentben jelezzenek vissza. Amiket eddig megírtam részeket azokat természetesen publikálni fogom, viszont ahhoz hogy folytatni tudjam, kell nekem egy kis bátorítás.
Mert hiába írom azért, mert ez a szenvedélyem és mert imádom magát a sztorit, akkor sem szeretném úgy érezni, hogy hiábavaló volt az a sok energiabefektetés.

Remélem, hogy van itt még pár olyan ember, akit érdekel még, hogy hogy fejeződik be drágalátos karaktereink története! :D

Köszönöm, hogy elolvastátok, és a legújabb részt ezalatt a poszt alatt már olvashatjátok is! ;)

Puszi: Dorina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése